تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

برخی افراد صورت های لاغر واستخوانی دارند. آنها به دنبال راهی برای چاق شدن صورت خود می باشند. در این زمینه ما استفاده از شیرخشک را پیشنهاد میدهیم. برای پاکسازی و تقویت پوست شیرخشک بهترین ماده خوراکی است. در ادامه با روش تهیه ماسک شیرخشک آشنا خواهید شد.

با بهترین و جالب ترین روش ها می توان به صورت کاملا طبیعی و بدون جراحی صورت زیبا و چاقی طبیعی را تجربه کنید. یکی از این روشها چاقی صورت با شیر خشک است. در این مطلب به فواید و مضرات شیر خشک چاق کننده برای بزرگسالان و چاق شدن صورت با شیر خشک می پردازیم.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک
شیر؛ از زمان های قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت. “کلئوپاترا”، با حمام های شیر معروف خود شناخته شده بود. حمام شیری که او را زیباتر و جذاب تر می کرد. امروزه از حمام در وان شیر برای زیبا سازی پوست بدن و صورت استفاده می شود. شاید مطالب زیادی در مورد فواید شیر خشک خوانده باشیم اما در مورد چاق شدن صورت با شیر خشک ، ممکن است چیز زیادی نشنیده باشیم.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

حقیقت این است که شما می توانید خیلی آسان و بی دردسر با شیر خشک صورت خود را تو پر و چاق کنید. پودر شیر قوی تر و موثر تر از شیر مایعی است که حتی ممکن است با آب رقیق شود!

پودر شیر حاوی غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی بوده و نسبت به شیر مایع در فرم جامد، خواص بیشتری دارد. بنابراین وجود مواد مغذی در پودر شیر است که آن را به یک درمان خانگی تبدیل کرده است.

شیر خشک علاوه بر خواص سلامتی می تواند برای پوست شما هم بسیار مفید باشد. اگر چه این محصول در رژیم مراقبت از زیبایی قرار نگرفته است اما باید گفت که پودر شیر در لطافت پوست های حساس و خشک بسیار سودمند و موثر است به میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند و به عنوان یک راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک می تواند در چاق شدن صورت لاغر کمک کننده باشد.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

شیر خشک چاق کننده

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید چرا که انواع ویتامین های موجود در شیر خشک و مواد مغذی موثر در آن تاثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. روش های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید.

شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

ماسک شیر خشک

نتیجه کار کاملا مشخص است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار می رود.

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به جای محصولات شیمیایی از گیاهان و روش های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبیعی غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

شیر خشک چاق کننده برای بزرگسالان

آیا شما به دنبال خرید شیر خشک مناسب برای بزرگسالان هستید؟ انتخاب بهترین شیر خشک برای بزرگسالان شاید آسان نباشد و شما ممکن است زمان زیادی برای انتخاب نداشته باشید. در اینجا به چند نمونه شیر خشک مخصوص بزرگسالان اشاره می کنیم.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

شیر خشک نستل nido
Nonfat Dry Milk
شیرخشک کامل
شیر خشک چاق کننده برای بزرگسالان

مضرات چاقی شدن صورت با شیر خشک

یک سوال متداول این است که آیا چاق شدن صورت با شیر خشک خطرناک است؟ برخی افراد عقیده دارند که شیر خشک هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای شیر تازه باشد و ترجیح می دهند از شیر تازه در برنامه روزانه خود استفاده کنند و مصرف شیر خشک را به صورت گذرا انجام می دهند. البته می توان گفت شیرخشک معمولا گران تر از شیر تازه است اما نسبت به شیر تازه دیرتر فاسد می شود.
چاق شدن صورت

می توان گفت که از لحاظ مواد مغذی مانند کلسیم و پروتئین، شیر خشک گاهی با شیر تازه قابل مقایسه است.

با کمی جستجو در اینترنت ممکن است به منابع زیادی برسید که ادعا می کنند شیرخشک مضر بوده و برای سلامت افراد گزینه خوبی نیست؛ زیرا حاوی کلسترول اکسید شده است که احتمالا خطرناک ترین نوع کلسترول است.

در حقیقت، از این دست مطالب ممکن است زیاد باشند. بر طبق برخی تحقیقات روشن شده است که شیرخشک حاوی چربی و کلسترول بوده و مصرف بالا و مداوم آن ممکن است زیاد مناسب نباشد. با توجه به اینکه نظرات در این زمینه متفاوت است بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت

ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده شیر خشک بسیار غنی بوده و بهتر است در مصرف آن افراط نشود زیرا افراط در هر گونه مواد غذایی ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

اما به طور کلی با توجه به نظرات مخالف و موافق متعدد، می توان گفت که شیر خشک از نظر سلامت غذایی به خودی خود خطرات جانبی نداشته و مصرف مناسب و به اندازه آن هیچ گونه ضرری برای سلامت فرد ندارد اما باید ویتامین های تان بدن تان را چک کنید. با مصرف شیر خشک از پوستی زیبا برخوردار شده و می توانید آن را به راحتی در برنامه غذایی خود جای دهید.

تقویت پوست صورت با ماسک شیرخشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *