درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

 

هپاتیت”B” خطرناک‌ترین انواع هپاتیت‌

با توجه به دارو درمانی و رژیم غذایی ممکن است برای بیماران وقت گیر و سخت باشد.

هدف و تلاش ما از بین بردن ویروس و پاکسازی کامل بدن در برابر عفونت هپاتیت ب و منفی کردن آزمایش hbsag می باشد .

در برابر بیمارانی که همزمان حامل دو یا چند ویروس هستند برای مثال ایدز و هپاتیت تنها قادر به کنترل ویروس و ساکن سازی و غیر فعال کردن بیماری هستیم نه پاکسازی ویروس از بدن.

روند درمان ممکن است از سه ماه تا دو سال به طول انجامد. بستگی به سابقه قبلی و آزمایشات پزشکی و جواب به درمان با توجه به سیستم دفاعی و پاسخ بدن فرد به دارو است.

درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

داروهای استفاده شده در روش درمانی ما از ترکیب نوین گیاهی و قرص جدید ، ضد ویروس هپاتیت ب می‌باشد.

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته بر روی ۲۳ بیمار با توجه به این روش درمانی ۱۴بیمار طی مدت سه ماه تا دوسال موفق به منفی شدن و پاکسازی ویروس از بدن خود شدند و ده بیمار از ۱۴ بیمار توانستند بدن خود را در مقابل ویروس ایمن و مقاوم کنند . سه بیمار دیگر توانستند DNA ویروس غیر قابل شمارش و منفی کنند. شش بیمار دیگر تنها قادر به کنترل و مندرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید فی شدن آنتی ژن E و غیر فعال سازی ویروس در بدن خود شدند. پس نتیجه میگیریم بیش از ۷۰ درصد به روش درمانی ما پاسخ مثبت دادند و همچنان تاکید میشود آزمایشات تخصصی قبل از درمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

هپاتیت”B” خطرناک‌ترین انواع هپاتیت‌

یک متخصص بیماری‌های عفونی با تاکید بر اینکه اگر فردی درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید به هپاتیت B مبتلا شد بهتر است تا 6 ماه صبر کند و پس از آن آزمایش دهد، گفت: جلوگیری از رفتارهای پرخطر ودرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید غیرایمن جنسی بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به این هپاتیت است.

دکتر حمید عمادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان این مطلب که هپاتیت B یکی از خطرناک ترین انواع هپاتیت‌ها است، گفت: این بیماری در اثر ویروس‌های مختلف ایجاد شده و باعث التهاب و تورم در کبد می‌شود و به بافت کبددرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیددرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید آسیب جدی وارد می‌کند.

وی افزود: هپاتیت B به راحتی از طریق خون فرد را آلوده می‌کند. همچنین درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید احتمال مبتلا شدن به آن نسبت به ایدز 100 برابر و نسبت به هپاتیت سی، 10 برابر بیشتر است که ممکن است برخلاف بیماری ایدز از راه های ساده‌ای مانند روبوسی کردن و دست دادن هم فرد به آن مبتلا شود.

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، انتقال این بیماری از مادر به فرزند را یکی از شایع‌ترین راه‌های انتقال در این بیماری دانست و درباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدتاکید کرد: درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید با وجود اینکه امروزه واکسیناسیون یکدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدی از راه‌های جلوگیری درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید از مبتلا شدن به این بیماری است اما هنوز هم خیلی از مبتلایان به وسیله مادران آلوده درگیر این بیماری می‌شوند.

دکتر عمادی اظهار داشت: اکثر بزرگسالانی که به هپاتیت B مبتلا می‌شوند درباره هپاتیت ب بیشتر بدانیددر 90 درصد موارد و در طی 6 ماه آینده سلامتی خود را باز می یابند اما ددرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدر 10 درصد دیگر احتمال ریشه کن شدن این بیماری کم است و در بدن باقی می‌ماند و دیگردرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  آسیبی به سیستم بدن وارد نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: از این 10 درصد 5 درصد آن ناقلین سالم هستند و 5 درصد دیگر در حال پیشرفت است که این 5 درصد نیاز به درمان دارند. در گدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید ذشته به این حالت ناقلین سالم و حاملین سالم گفته می‌شد و امروزه هپاتیت مزمن غیرفعال نام دارد.درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

زرد شدن پوست پس از قطع کامل تب در بدن بیمار نشانه ابتلا به هپاتیت B است

این متخصص بیماری‌های عفونی درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید خاطرنشان کرد: علائم بالینی همه هپاتیت‌ها مشترک بوده و مانند آنفلوانزا است که بیمار دچار درد مدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدفاصل و ماهیچه‌ها، تهوع و استفراغ، خستگی و ضعف، کوفتگی، بی‌اشتهایی و حالت سرماخوردگی می‌درباره هپاتیت ب بیشتر بدانید شود. همچنین علائم مهمی که در هپاتیت B وجود دارد، زرد شدن پوست پس از قطع کامل تب در بدن بیمار است.

دکتر عمادی با بیان این مطلب که در مردرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیداحل اولیه بیماری هیچ نوع دارویی به بیمار داده نمی شود و اگر بیمار دچدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدار استفراغ شدید و خونریزی شد تنها اقدامات حمایتی صورت می گیرد، افزود: بعد از گذشت 6 ماه درباره هپاتیت ب بدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید یشتر بدانید اگر سیستم ایمنی بدن نتوانست با ویروس مبارزه کند، هپاتیت B در بدن بیمار مزمن می‌شود که در این حالت باید درمان شروع شود.

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته بر روی ۲۳ بیمار با توجه بهدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  این روش درمانی ۱۴بیمار طی مدت سه ماه تا دوسال موفق به منفی شدن و پاکسازی ویروس از بدن خود شدند و ده بیمار از ۱۴ بیمار توانستند بدن خود را در مقابل ویروس ایمن و مقاومدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید کنند . سه بیمار دیگر توانستند DNA ویروس غیر قابل شمارش و منفی کنند. شش بیمار دیگر تنها قادر به کنترل و منفی شدن آنتی ژن E و غیر فعال سازی ویروس در بدن خود شدند. پس نتیجه میگیریم بیش از ۷۰ درصد به روش درمانی مدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدا پاسخ مدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیدثبت دادند و همچنان تاکید میشود آزمایشات تخصصی قبل از درمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکیدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  تهران، مزمن بودن هپاتیت B را به دو نوع تقسیم کرد و ادامه داد: نوع اول زمانی است که ویروس در بدن و به خصوص در کبد پیشرفت کرده و بافت کبد را از بین می برد و نوع دوم زمانی اتفاق می افتد که ویروس هپاتیت در بدن بیمار باقی مانده اما در کبد پیشرفت نمی‌کند و باعث آسیب آن نمی‌شود.

وی با بیان این مطلب که درمان این بیماری یک سال به طول می انجامد، بیان کرد: با توجه به اینکه بیمار در چه مرحله‌ای از بیماری است دو نوع داروی خوراکی که هیچ گونه عوارضی ندارد و تزریقی که دارای عوارض شدیدی است برای درمان بیماران تجویز می شود.

دکتر عمادی افزود: داروی اینترفرون نوعدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانیددرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  ی داروی تزریقی است که بعد از تزریق آن بیمار در چند هفته اودرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید ل دچار تب، لرز و حالت تهوع می‌شود. همچنین ممکن است که بیمار دچار افسردگی شود و دست به خودکشی بزند که بهتر است در ابتدای درمان بیمار را چک کنیم تا مطمئن شویم که زمینه بیماریدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  افسردگی نداشته باشد.

این متخصص بیماری‌های عفونی در پایان جلوگیری از رفتارهای پرخطر و نا ایمن جنسی، عدم استفاده از سوزن و سرنگ مشترک در معتادان و عدم استفاده از مسواک و تیغ مشترک را در کاهش ابتلا به بیماری هپاتیت B موثر دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از این بیماری بهتر است که در بدو تولد نوزاد واکسینه شود و توصیه می‌شود اگر فردی به این بیماری مبتلا شد تا 6 ماه صبر کند و بعد از 6 ماه آزمایش دهد تا به موقع بتوان درمان را شروع کرد.درباره هپاتیت ب بیشتر بدانیددرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید

در روش درمانی ما عوارضی دارویی جدی مشاهده نگردید است.

جهت درمان، بیماران ما نیاز به یک سری آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی کلینیکی داریم.

با توجه به دارو درمانی و رژیم غذایی ممکن است برای بیماران وقت گیر و سخت باشد.

هدف و تلاش ما از بین بردن ویروس و پاکسادرباره هپاتیت بدرباره هپاتیت ب بیشتر بدانید  بیشتر بدانیدزی کامل بدن در برابر عفونت هپاتیت ب و منفی کردن آزمایش hbsag می باشد .

در برابر بیمارانی که همزمان حامل دو یا چند ویروس هستند برای مثال ایدز و هپاتیت تنها قادر به کنترل ویروس و ساکن سازی و غیر فعال کردن بیماری هستیم نه پاکسازی ویروس از بدن.

روند درمان ممکن است از سه ماه تا دو سال به طول انجامد. بستگی به سابقه قبلی و آزمایشات پزشکی و جواب به درمان با توجه به سیستم دفاعی و پاسخ بدن فرد به دارو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *